Saturday, December 4, 2010

fanaanka weyn ee ROEL VAN VELZEN ayaa sheegay inay kooxdiisu ku guuleysan doonto tartarka heesaha :voice of holland


Roel van venzen ayaa sheegay inuu aad igu rajoweyn yahay in teamka heesaaga ee uu tobabaraha u yahay ay ku guulaysan doonaan tartanka heesaha ee loo yaqaan Voice of holland laakiin waxa uu ka gaabsaday inuu malo awaalo midka uu yahay qofka ku guulaysanaya ee teamkiisa ka mida taas oo uu sheegay in ay ku xidhan tahay dadweynaha daawanaya oo u soo codeeya qofka ay codkiisa la dhacaan . fanaanku waxa uu intaas ku daray in kooxaha tartamayaa ay ku jiraan dabaal la sugayana qofka dhanka kale u soo baxa .


Roel van Velzen is ervan overtuigd dat hij met zijn team de RTL 4-show The Voice of Holland gaat winnen. Van Velzen is de coach van verschillende talenten, waaronder de bejubelde Ben Saunders. Hij neemt het op tegen de muzikale teams van drie collega-coaches.
"Ik ga absoluut winnen. Maar met wie durf ik niet te voorspellen. Dat is echt aan het publiek. Alle talenten zijn in het zwembad gegooid en wie het beste kan zwemmen, haalt als eerste de overkant", vertelt de zanger.
Van Velzen combineert The Voice met zijn theatertour. "Een kwestie van heel goed plannen en discipline. Mijn management doet ontzettend veel en zorgt ervoor dat ik mezelf heel houd. Ze stoppen me nog net niet in. Daardoor kan ik me concentreren op de inhoud. Omdat ik het allemaal zo leuk vind, geeft dat ook veel energie."
Soms is Van Velzen niet aanwezig bij The Voice. "We wisten allemaal van tevoren dat ik een paar liveshows zou missen en iedereen is daarmee akkoord gegaan."

No comments:

Post a Comment